dilluns, 20 de juliol del 2015

REPLIQUES DE MENJARS EN CERA. TÒQUIO


Quan vaig viatjar a Tòquio l'any 1980, vaig quedar fascinat per les rèpliques de plats de menjar 
que hi havia als aparadors dels restaurants...

Un hiperrealisme kitsch, amb una imitació super perfecta de menjars, sandwichs, dolços i begudes... 
que servien per orientar el consum i activar la demanda...

Em va quedar l'assignatura pendent de poder comprar uns exemplars d'aquestes insòlites peces per les meves col·leccions i
 sobretot conèixer el procés de producció d'aquests ficticis...

La pel·lícula TOKIO-GA de Wim Wenders, sobre Tòquio, de 1985, toca, entre altres, aquest tema i 
m'ha permès endinsar-me en  aquest increïble món...

Us mostro unes fotografies originals meves de 1980 i una selecció de  fotogrames d'aquest extraordinari documental.




























































PER TORNAR AL MENÚ PRINCIPAL:











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada